Všudypřítomné učení
Hlavní charakteristiky všudypřítomného učení jsou:
- Trvalost -studenti nikdy nemohou ztratit svou práci, pokud není záměrně smazána. Kromě toho jsou všechny procesy učení průběžně zaznamenávány.
- Přístupnost - studenti mají přístup ke svým dokumentům, datům nebo videím odkudkoli. Tyto informace jsou poskytovány na základě jejich požadavků. Proto je zapojené učení zaměřeno na sebe.
- Bezprostřednost - ať jsou studenti kdekoli, mohou okamžitě získat jakékoli informace. Proto studenti umí rychle řešit problémy. V opačném případě může student zaznamenat otázky a hledej odpověď později.
- Interaktivita - studenti mohou komunikovat s odborníky, učiteli nebo vrstevníky ve formě synchronní nebo asynchronní komunikace. Proto jsou odborníci i znalosti dostupnější.
- Situace vzdělávacích aktivit - učení by mohlo být začleněno do našeho každodenního života.
- Adaptabilita - studenti mohou získat správné informace na správném místě správným způsobem.
- Navíc všudypřítomné učení může být prostředím CSCL (učení s pomocí počítačů - computer supported collaborative learning), které se zaměří na sociokognitivní proces budování a sdílení sociálních znalostí.